Igår var en riktig skitdag. Riktigt en sån...

mms_img44301 (MMS)

Igår var en riktig skitdag. Riktigt en sån där dag man vill säga upp sig från allt! Hugo var grinig hela morgonen. Men vi fick mycket gjort iaf :-) Efter att Hugo kastat badbollen på kaminen så det stank vedervärdigt inne så klädde vi snabbt på oss och gick ut i leran och vattenfyllda trädgården (vilket Novah var överlycklig över för att få plaska i) och lassade på massa skrot på släpvagnen. Tack och lov så fanns det mesta jag kunde ta själv i garaget, så jag slapp bli plaskblöt om fötterna eftersom jag fortfarande inte fixat nå gummistövlar... Ganska orutinerat om jag får säga det själv... Bott här ute i snart 5 år och inte haft nå gummistövlar på hela tiden! Efter middagen gick vi ut igen så hjälptes jag å Martin åt att lasta på de tunga grejerna. Så nu är släpet fyllt tills i eftermiddag :-) Men idag verkar det kunna bli en bättre dag :-) Väcktes av en go och gla Hugo som satte igång och började busa direkt :-) Och min stora skatt verkas också vara på gott humör idag :-)


Kommentarer
Postat av: lollo

HEJ!

NGT ÄR FEL !

DET GÅR INTE ATT KOMMENTERA MINA INLÄGG

KAN DETTA HA ETT SAMBAND MED DEN NYA DESIGNEN???:S



eftersom du inte kan kommentera mina inlägg får du svara på min mejl juuu:P

2011-04-08 @ 16:56:13
URL: http://ankomst.blogg.se/
Postat av: lollo

HEJ!

NGT ÄR FEL !

DET GÅR INTE ATT KOMMENTERA MINA INLÄGG

KAN DETTA HA ETT SAMBAND MED DEN NYA DESIGNEN???:S



eftersom du inte kan kommentera mina inlägg får du svara på min mejl juuu:P

2011-04-08 @ 16:56:52
URL: http://ankomst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0