Klänningar

Hade egentligen tänkt vänta tills efter flytten med att börja sy kläder... Men jag kunde inte hålla mig när jag kom på hur jag skulle göra två klänningar till Novah! Ritade upp mönster till dom igår och började sy på den ena. Men vart så trött så orkade inte göra klart igår. Så sydde klart den i morse eftersom jag visste att Novah längtade efter att få ha på sig nya klänningen! Visst finns det skönhetsfel det gör det, men för att vara första gången på egenritade mönster så är det inte så illa pinkat ändå tycker ja!
Denna rosa var den första jag gjorde. Novah älskade den och kommenterade den med "mamma, den är mycket vackrare än din döskalleklänning!"
Denna sommarsöta klänning sydde jag nu ikväll. Novah lika exalterad och lycklig över den med! Åh vad jag vill shoppa mer tyger å sy fler klänningar till min lilla sessa!
Hoppas ni inte missat min pysselblogg som ni finner HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0