Yuäck!

Vilken vedervärdig start på morgonen! Hugo har varit tjurigare än tjurigast och mornarna blir allt tidigare och tidigare. Kl 6 gav jag upp hoppet om att få sova mer och klev upp med Hugo och då blev han nöjd. Hyffsat nöjd åtminstone. Han var åtminstone så pass tillfreds med att gå runt och gnaga på en morot, i väntan på att Novah skulle vakna, så att jag fick sitta och sy. Så innan klockan var 7 hade jag hunnit sy ihop en mössa! (resultatet hittar du HÄR) Haha. Vi ska väl snart ta å trycka i oss nå frukost och sen fokusera på att städa lite till. Eventuellt har vi ju husvisning på onsdag! Måste även ta tag i lite fler beställningar idag. Den största beställningen jag har får jag ta tag i under påsken då det blir ett x-antal timmar i bilen, så då är det perfekt att ägna tiden åt att virka. Är så himla kul att sy nu när jag äntligen kommit på VAD att sy! Har även fixat tyg till en sittdyna till vagnen och en ny skötväska. Är så grymt sugen på att börja sy på skötväskan, för får jag den som jag vill ha den kommer den bli skitsnygg!
Hugo gjorde illa sig i helgen och fick sitt första olycks-plåster. När han fick på sig plåstret försvann allt det onda och han blev jättestolt och skulle gå och visa pappa! Tokkillen.

Kommentarer
Postat av: Tova

naw, stackars liten! Men härligt att plåstret hjälpte iaf ;)



Åh tack gulliga du som röstat! Även om jag inte tror man har en chans att vinna så värmer det i hjärtat hehe.

Kram!

2011-04-19 @ 22:13:02
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0