Insomnia... Varför ska jag ha så svårt at...

Insomnia... Varför ska jag ha så svårt att somna på nätterna. Sedan 4 år tillbaks måste jag bli riktigt trött innan jag kan slå igen ögonen och somna. Kan gå och lägga mig och ligga vaken en timme eller mer innan jag somnar. Måste vara riktigt trött och utmattad för att lyckas. Är jag inte det och jag slår igen ögonen så börjar det snurra i huvudet och jag kan inte somna alls. Det enda som hjälper är att läsa eller sysselsätta sig tills jag somnar. Börjar kännas lite smått frustrerande att inte ha blivit kvitt insomningsproblemen på fyra år! Okej, en av faktorerna känner jag till själv iaf de senaste 2 veckorna. Hugo vaknar när vi lägger oss. Hade inte dörrhandtaget gnisslat och dörren knarrat hade han nog sovit hela natten. Men men. Är bara å gilla läget och göra så gott man kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0