Sådär. Då är man i säng äntligen åtminston...

Sådär. Då är man i säng äntligen åtminstone! Det tog sin lilla tid att komma i säng inatt, men till slut så! Nu är det bara vänta på att sömnen kommer också, vilket brukar kunna ta sin lilla tid det med. Skulle verkligen behöva sova så jag är riktigt pigg! Har tid till ett viktigt möte på förmiddagen. Vad det är kan jag inte förtälja riktigt ännu, bara att det kan förändra våra liv på ett sätt som vi länge velat om det slutar väl. Går allt i lås så ska jag berätta närmare. Men än är det en del som måste klaffa. Är väl mycket därför jag inte kan slappna av och somna inatt. Tänker, funderar och drömmer alldeles för mycket! Men visst kan ni hålla tummarna på förmiddagen idag (onsdag)? Skulle bli superglad om ni håller era tummar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0