Satan så pigg man kommer vara idag då! 1 1...

mms_img18444 (MMS)

Satan så pigg man kommer vara idag då! 1 1/2 timmes sömn tror jag jag lyckades få iaf. Hugo är väl inte direkt kompis med idéen att sova i egen säng hela natten och inte få ha mig som napp. Okej, somnar i egen säng gör han utan problem. Men däremot vaknar han efter någon timme och vill sova vidare bredvid mig, vilket också är okej. Det jag vill få bort är det ständiga tuttandet när han ligger bredvid mig! Så i ren protest har han skrikit från 01.30-06.45 och somnade då och sov till 07.30. Och eftersom jag är sådan elak mamma har jag totalvägrat att ge han bröstet under natten. Men tror faktiskt han skämdes lite sen när han vaknade och gjorde morgon, för som han fjäskade har han aldrig gjort förut! Haha. Oj så mycket han pussades och kramades! Den biten värmde ganska gott i mammahjärtat, men tyvärr hjälpte det inte så värst mot sömnbristen :-(. Men men. Hoppas natten som kommer blir bättre! Men tro det eller ej, han är faktiskt riktigt behaglig att ha å göra med nu på förmiddagen och det brukar han inte vara. Intet ont som inte för något gott med sig! Ps. Kan inte klockan bli 11 nu? Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0