Stackars älskade Novah. Är inte lätt jämt ...

Stackars älskade Novah. Är inte lätt jämt att vara liten och inte förstå det där med tidsbegrepp riktigt ännu. Idag pratade hon med Martin i telefon en stund och efteråt började hon sakna pappa jättemycket så hon nästan grät. Spelar som ingen roll hur mycket jag försöker förklara varför pappa inte kan komma precis just nu, så vill hon ändå ha hit han direkt. Visst förstår jag henne, det är ju skitjobbigt att behöva vänta hur länge som helst på något som man vill ska ske på direkten. Och det där med hur många dagar är lite svårt att få grepp om också. Men hon gör det bra ändå min stora skatt <3 10 dagar kvart tills min älskling kommer hit. 10 långsammatasquash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0