Äntligen är det lördag! Som jag har längta...

Äntligen är det lördag! Som jag har längtat efter lördag denna vecka! Även om jag i veckan gått på sträng diet så är lördag en dag där jag tillåter mig själv att äta gott (med måtta ofcrs). Som ni redan vet har jag ju bakat macarons, stoppade alla i frysen förutom en av varje sort för provsmakning idag! Så nu har jag äntligen fått smaka dom små söta bakverken och jag kan ju säga så här; apelsunchokladen är to die for! Så underbart god! Är glad att resten står i frysen... Men trots att det är lördag så menas det inte att jag ska frossa i godsaker, utan har laddat upp med en aningens bättre alternativ än chips och godis; nötter, morötter och god dip! Men ingen läsk! Vatten är den givna drickan, även under fridagen. Ligger 0,9kg från mitt mål för närmsta delmålet. Och detta ska nås innan den 29e är det tänkt! Men 0,9kg på en vecka är ju nästan ingenting ;-) om jag inte går upp massor under helgen....


Kommentarer
Postat av: Vicki

Hur mycket har du tänkt att gå ner? Sätter du upp olika delmål?



Trevlig helg,Vicki

2011-01-22 @ 14:05:30
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0