Älskade, älskade, älskade barn! När ska de...

Älskade, älskade, älskade barn! När ska detta elände med sjukor ta slut? Känns som hälften av tiden här nere i dalarna har spenderats åt att ha varit sjuk. Vi började tiden här med att vara förkylda en längre stund och nu är vi återigen förkylda. Natten mot måndagen spenderades på akuten med Novah för hennes hosta. Fick väl inte så mycket till hjälp... Men lite tror jag ändå kortisonet hjälpt för hostan har blivit lite lindrigare på vissa plan. Själv är jag nog mest snuvig för stunden. Idag var det Hugos tur att åka dit ordentligt. Han har ju varit småvarm och hostig några dagar, men inatt var han riktigt slemig och vaknade med 40,6 i feber. Älskade vännen. Har lyckats få i han en halv dos alvedon, har inte supparna med mig! Ska be Martin fixa ipren åt honom sen. Urs så jobbigt det är för mammahjärtat att se sina barn så dåliga utan att kunna hjälpa dom nämnvärt... Mina älskade skatter


Kommentarer
Postat av: Vicki

Prata inte om sjuka barn tycker det går runt,runt. Ronja har nog aldrig varit så mycket sjuk som hon är just nu. Det bryter inte ut ordentligt så jag vet inte riktigt vad som är felet. Sedan går det mycket omkring oss också.



Har Hugo fortfarande feber?

Har Novah klarat sig?



Jag var barnvakt i helgen till min brosbarn och lill killen blev sjuk. Det blev en jobbigt natt. De gick med doktorn med honom i går. Han hade fått halsfluss. Ja, det går mycket nu.



Ha det bra,Vicki

2011-03-08 @ 20:00:04
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0