Hjälp! Det har flyttat in en stor blå snig...

mms_img27800 (MMS)

Hjälp! Det har flyttat in en stor blå snigel i våran blomkruka! Fast måste erkänna att den var ganska söt. Har en stark känsla av att det inom snar framtid kommer flytta in ett helt gäng sniglar här. Eller sniglar är det ju inte, det är snäckor, vilket Novah gärna påpekar direkt jag säger fel. En snäcka har skal, det har inte en snigel. Hugo fick en Björnes magasin-snigel när han fyllde år, tog inte långa stunden förrän Novah påpekade att det var en snäcka och att dom i alla dessa år har sagt fel i Björnes magasin! Hon kan ibland min lilla donna ;-) Vilket fall som helst så är detta min första snäcka jag sytt! Många fler lär det nog bli med... Kommer nog ta några gånger innan jag är helt nöjd med dom. Är lite smågrejer jag känner jag måste öva på innan den sitter. Men man kan ju inte försvänta sig allt för mycket vid första gången, right? ;-) Ska bli kul å se om Hugo gillar den imorgon. Nästa blir en rosa till Novah :-D


Kommentarer
Postat av: louise

Hej!

Sorry för ett lite sent svar men jag har varit osäker på om jag skulle "anlita" dig för jobbet att göra en ny bloggdesign, anledning till detta e att jag först trodde att en annan tjej kunde göra jobebt men det visade sig att hon var för oseriös, hon tog sig aldrig tid att göra klart arbetet, då nu är detta mitt högsta prio, att bloggen får en ny design så fort som möjligt.. Jag skickar ett mejl till dig ikv(är på jobb nu) och bifogar några bilder på mig som du kan använda dig av! Jag ser fram emot ett trevlig sammarbete med dig!!



/Louise

2011-03-22 @ 13:45:56
URL: http://ankomst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0