Pust vilken dag! Så himla flitig jag varit...

mms_img24286 (MMS)

Pust vilken dag! Så himla flitig jag varit idag! Började förmiddagen med att ta en promenad med barn och hund, sen fick dom leka ute på gården en stund medans jag satt och virkade. Vid 11.30 gick vi upp till lägenheten och fixade där. Hela Novahs rum är färdigt så när som på att spika fast kablarna igen. Hugos rum är påbörjat iaf. Hann köra två vändor kring lister och i hörnen innan det var dags att traska hem till min mor för att äta middag och göra kväll. Men imorgon blir även Hugos rum klart. Känns bra! Sen är det bara några meter tyg som ska till och möblera i rummen deras. Novah är supernöjd med sitt "precis sån färg jag ville ha! helt perfekt mamma!". Hugo har inte så mycket att säga till om haha. Nä, men nå blir de bra allt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0