Stiltje...

Den mesta tiden just nu går åt åt barnen och sömnaden. Är snart ikapp med sömnaden *pust* Vissa projekt har tagit längre tid än beräknat. Har några bitar kvar innan det är klart. Har egentligen inte tid till sömnad heller just nu. Måste egentligen fokusera på att packa. Ska flytta nästa vecka och har massor kvar att packa fortfarande *pust*! Fast den jobbiga packningen med porslin å så är redan gjord. Så är bara massa pryttlar kvar. Vi alla ser mer och mer fram mot att flytta. Vi vuxna har ju gjort det länge, men nu märks det även på Novah att hon är sugen!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej! Jag är på jakt efter ett par hörselkåpor med döskallar på till barn. När jag googlade detta fick jag fram ett inlägg du skrev 20100613 där du nämner ett par. Min fråga är nu var du hittade dom? Skulle va jättesnällt om du ville maila mig, det ska va en present och jag letar som tusan! Mvh, Minna

2011-05-19 @ 22:19:04
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0