Vilken dag! Varit ute nästan hela dagen! G...

Vilken dag! Varit ute nästan hela dagen! Gick ut på promenad med mammas hund vid 10.30 sen tog en fruktfika på altanen innan vi gick ner på stan. Var nå inte tillbaks förrän vid 15-15.30. Riktigt skönt måste jag säga! Blåst en del men ändå varit varmt. Blev en glassfika på stan som lite paus. Blev en sväng ner i sveaparken också så Novah fick leka av sig lite. Innan maten hämtade vi ut lite färg till lägenheten och efter maten så gick vi ner till lägenheten och maskerade Novahs rum så imorgon blir det att måla där :-) Kommer nog bli tokbra! Hittade även tyg idag som fick godkänt utav Novah som gardin i hennes rum! Var jättetufft! Så jag hoppas verkligen det finns kvar sen när jag ska sy gardin dit! Kanske skulle ta med måttbandet imorgon och mäta fönstret och passa på och fixa tyg medans det finns kvar. Men å andra sidan fick jag uppfattning om att tygåtgången här i Hedemora inte är allt för stor... La iaf ner tanken om att motivmåla Hugos rum... Kom på att det kanske inte är så poppis hos fastighetsägaren att ena rummet är målat med dinosaurier haha. Hittade även skitsnygg tapet som skulle göra sig bra som fondtapet... Men vi får se... Drömma kan man ju göra iaf. Imorgon blir de iaf äta frukost, ut med vovven och sen upp i lägenheten och måla! Hittade en snygg ljusrosa till Novahs rum och en mjuk ljusblå till Hugos rum (vaddå könsstereotypiskt? haha). Rosa var Novahs order. Se till Hugos kryp-in hittade jag ingen annan färgton som jag gillade, helt ärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0