Borde vara lag på att alla leksaker som lå...

Borde vara lag på att alla leksaker som låter/rör sig/lyser MÅSTE ha en avstängingsknapp! Hugo skulle prompt ha med sig sin traktor och tillhörande vagn med sig i sängen, och självklart en traktor som brummar och sjunger när man trycker på gubben som kör traktorn... Behöver jag säga mer än så? För en stund sedan en liten kille som vaknade utav att han råkade starta traktorn i sömnen... Yeay! Nu en kille som sover bredvid mig. Eller försöker sova åtminstone. Men han lyckas sisådär med att sova. Men han gör gott försök måste jag säga! Efter många om och men lyckades jag byta den illalåtande traktorn mot ett tyst gosedjur. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0