Har haft så himla fullt upp senaste tiden ...

Har haft så himla fullt upp senaste tiden och alldeles för lite energi för att skriva något här. Har liksom inte riktigt vetat vad jag ska skriva heller. Dagarna här ser ju som ganska likadana ut, kliva upp på morgonen, ut med hunden på gården, göra ordning barnen, äta frukost, ge hunden frukost, roa barnen och kanske städa lite, ge dom lite lunch, byta blöja på Hugo, lägga Hugo, ut med hunden, ANDAS, roa Novah och göra lite nytta i syrummet om jag hinner, plocka upp Hugo, byta blöja på han, se efter barnen så dom inte gör allt för mycket tok, ge dom mellis, kanske fortsätta städa lite, tänka ut någon middag, laga och äta middag, ge hunden middag, roa/se efter barnen, byta blöja och göra Hugo klar för sängen, natta Hugo, sätta sig i syrummet varierat med att ge Novah egentid med sina föräldrar, tjata i säng henne, ANDAS, syrummet eventuellt en sväng, sova... Ja typ så ser våra dagar ut. Enda avvikande som kan ske är väl de dagar jag jobbar. Ja ni ser, alltså inte så mycket att behöva skriva om... Skulle bli så fruktansvärt tjatigt... Och allt som rör sig i skallen vill jag helt enkelt inte dela med mig utav. Nu senaste tiden har jag väl hamnat i sån där höstdeppperiod och det har snurrat runt mer i huvudet än vanligt vilket i sin tur har återigen gett mig en släng utav panikångesten som jag varit fri ifrån i över fem år... Ja fram till i sensomras då... Då återfick jag en period utav det igen. Men tack vare att jag fick prata om det med en som varit med sen det hela startade så fick jag perspektiv på det och lärde mig hantera och avstyra "attackerna" innan dom hann bryta ut helt... Men ibland bryter det ju igenom försvarsmurarna innan man hinner hejda det. Drygt som fan är det, men det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0