Hormoner hormoner... Begriper mig inte på sånt!

Har alltid älskat sötsaker, godis, kakor etc. Men nu kan jag knappt tänka tanken på sånna saker utan att må illa nästan..

Igår var jag verkligen jättesugen på korv m. bröd och räksallad, sagt och gjort vart det inhandlat! Gjorde i ordning en korv med tillbehör inkl. den efterlängtade räksalladen som jag tidigare älskat! Det var bland det vidrigaste jag ätit hade jag inte spottat ut de så hade det kommit upp på annat vis...! Inte ens köttbiten som grillades i lördags var god! Tyckte allt smakade som tändvätska luktar (vilket givetvis ingen annan vid bordet tyckte..)

Sen i morse gjorde jag iordning min efterlängtade tekopp med enligt mig världens goaste te (äpple, kanel, russin).. Men det höll också på å komma upp! Begriper inte detta med hormoner :-D

Ja.. Kom på en till underlig grej med dom här hormonerna... Var å kollade på tävling igår med radiostyrda metanolbilar och helt plötsligt kände ett olustigt behov av att börja gråta!? Whot?! Sen på kvällen satt vi och tittade på Madagaskar 2, och var nära att börja gråta flera gånger där med.

Men annars så är livet underbart! Nu ska jag sätta mig och fortsätta  plöja igenom tyskan :-)

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Hej!



Vilken fint stylad blogg du har :-) Älskar färgerna.



Jag håller verkligen tummarna för er och den lill* i magen :-)



Kramar

2009-06-09 @ 11:40:00
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Vicki

Du har redan fått mycket hurmoner i obalans!! Hoppas det rättar till sig snart?



Var det lika dant när du väntade Novah?



Vicki

2009-06-09 @ 19:11:17
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Isa

jag skulle vilja att det stog lite som om dig, att jag är 160 lång, lagom tjock, älskar rosa och bor i ett hus med min man. Sen kanske nån rolig info någon gammal vän kan skrapa ihop:) kram!

2009-06-11 @ 10:29:25
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0