Trött! JÄTTETRÖTT!

Asså jag fattar inte att man kan vara så grymt trött! Igår när vi var hos ett par vänner på morsdagsfirande så lade jag mig i deras soffa efter fikat i väntan på middag. Var inte långt ifrån att jag slocknade av utmattning, även om vi bara tog det lugnt och umgicks och åt. Fattar inte att man blir så trött av hormoner. Hade iaf en jättetrevlig dag med god lunch och supergod middag. Fikat var självfallet jättegott det med för det hade jag bakat haha. Lustigt nog hade jag svårt att somna när vi väl var hemma och jag väl slitit mig från tvn och datorn och krupit ner i sängen. Förstår det inte.

Imorse kom det  "efterlängtade" illamåendet som ett brev på posten. Sa till väninnan igår att jag räknar med att det kommer inom 1-2 veckor och så kom det idag! Haha. Visst fan är det skönt att det är här allt! Är ju liksom en trygghet att ha tydliga tecken på att det verkligen är något, så allt som allt känns det ju bra. Även om det är lite frustrerande att gå med en klump i halsen hela tiden och ha noll matlust. Honungsmelon funkar idag. Vet inte ens om det kommer funka med mat idag. Är väl dags att sätta igång med den snart så att det är färdigt till när Martin och Novah kommer hem. Är sugen på mat men endå inte.

I lördags var jag och Novah in till Umeå och träffade en tjej som jag lärt känna via familjeliv. Hon har också haft missfall och ska ha barn igen samma månad som mig. Så det var lite kul å kunna passa på å träffas. Martin skulle byta hjullager på bilen så det var ju perfekt tajmat allting. Började med en picknickfika i parken utanför biografen, sen gick vi och kollade lite kläder. Har ju som ni vet hittat klänningar på Ellos som karln inte är så jättevillig att jag beställer, han tycker det är bättre å handla i affär så man kan prova så att det sitter bra så man slipper krångla med att skicka tillbaks och jävlas. Det har han ju faktiskt rätt i, men är ju svårt å leta rätt på precis det man vill ha i butik när man sett det på postorder. Men men fick iaf tag i en klänning som jag bara älskade. Hade tänkt att handla leggings också, men hittade inga bra till bra pris så får klara mig utan. Visst hade ju kunnat handla mamma-leggins men dom var en hundring dyrare än vanliga så kändes inge fränt. Men jag har ju klarat mig i 22år hittils utan leggins så klarar mig ett tag till!

Gick in i v.7 igår (6+0) så bjuder nu på första magbilden. Är föresten denna klänning jag inhandlade! Var faktiskt en vanlig klänning och ingen mammaklänning, den hade bara passande veck på magen så att det finns plats att växa i. Okej att jag har mage sedan innan men inte såhär stor mage! Första bilden är tagen mitt på dagen, den andra på kvällen innan jag gick och lade mig. Nu blir det iaf att sätta igång med wooken så middagen är färdig tills mina älsklingar kommer hem. Få se om man klarar å laga mat med detta illamående. Hoppas ni andra haft en fin helg i det underbara vädret.




Kommentarer
Postat av: Isa

Åh så sött! Grattis! Gud vad roligt för er att det äntligen vart nåt!

2009-06-01 @ 20:18:46
URL: http://uwantto.blogg.se/
Postat av: Vicki

Vet du redan vilken vecka du är i? Det var väl på torsdag du skulle på ultraljud?



Våran helg var trevlig men varit rätt så lugn. Fast det är skönt det också. Fint väder en del fotboll och så vilat upp mig för en ny vecka.



Pluggar du fortfarande? När slutar ni skolan i så fall?



Vicki

2009-06-02 @ 19:20:29
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Matilda 18år och mamma till mercedes

härlig mage!

2009-06-04 @ 10:31:44
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Emma

Hi hi, jag tror på det Martin säger med tanke på hur mkt magen växt redan! :D

2009-06-07 @ 14:22:17
URL: http://www.extrasyndrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0