Världens duktigaste Ida!

Japp! Idag har jag verkligen varit duktig! Har läst i historiaboken och blivit med och mer förvirrad över uppgiften, har tvättat en maskin kläder och en maskin sängkläder. Men mest av allt har jag plockat, slängt massa skräp, dammsugit och torkat golven! Jag känner mig så stolt och duktig just nu! Speciellt med tanke på att jag har så ont i ryggen å benen å är så ruggigt illamående så tycker jag faktiskt det är en stor bragd av mig att vara så duktig på en och samma dag! Gosat med kissebebisarna har jag gjort också!

Men så var det dära med mat... Är ju egentligen särskilt sugen på mat.. Men fick sånt sug efter korv med bröd och räksallad. Så älskade Martin handlar med det hem =D Ibland är dom underbara dom där karlarna, förutom när man får en hormonvåg å ingenting blir bra haha. Förstår egentligen inte hur Martin orkar med mig ibland. Speciellt inte att han har lessnat på mig efter 3 år ihop och graviditeter med massa överskott av hormoner. Han måste nog älska mig väldigt mycket eftersom han står ut med mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-03 @ 16:47:23
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Vicki

Gillar du inte tonfisk?



Jag gjorde en super god tonfiskgratäng idag:-)



Vicki

2009-06-03 @ 20:34:45
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Isa

Så himla duktig du är!Jag sulle vilja ha den i gammelrosa och blekgul, sen kasnke nån söt liten bild, nåt smart som står.. Ja men du känner väl mig, jag kan väl itne bestämma mig för nåt sånt där?=) jag litar på dig gumman!

2009-06-04 @ 08:40:14
URL: http://uwantto.blogg.se/
Postat av: Vicki

Var du på ultraljud idag? Så du och Martin har varit tillsammans i 3år. Är Novah 2år? Är du och Martin jämngamla?



Vicki

2009-06-04 @ 15:18:37
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0