Världens lyckligaste!

DET FANNS ETT HJÄRTA SOM PICKADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fast vart bakflyttad en vecka. Var så litet så gick inte att mäta så hon trodde jag var i v.5+nånting men några dagar hit eller dit vad gör det? Är inte orolig för det har fullt förtroende för den läkarn som ni kanske förstår eftersom det var hon som hade hand om mig när vi fick Novah, hade hon blivit orolig då hade det varit något att fundera över men inte nu. Men man såg tydlig uppklarning i livmodern och ett fladdrande hjärta utan att behöva leta märkvärt! Vart så glad å lättad så sa bara VA ÄR DE SANT?! FY FAN VA HÄRLIGT! Enda jag kunde säga å skratta haha.

Ska tillbaks igen i v.12-13 (23/7) för å kolla lite närmare på hur långt gången jag är och att det växer som det ska. Sen blir det ju RUL i v.18, tillväxt ul i v.22, 24 & 28. 7 UL på en graviditet är inte så illa pinkat haha. Just ja det behövdes inte ens VUL för att synas något idag Är så himlarns lycklig! Just nu försöker jag hitta på en massa saker som skulle behöva handlas så jag kan skicka karln på affärn å handla panpizza åt jag. Är så rackarns sugen på det och tycker karln är allmänt trist och elak som inte far på affärn för min skull just nu. Okej jag förstår han faktiskt. Suttit i bil majoriteten av tiden från kl 12-16. Men endå! Jag är illamående å hungrig å inge gott finns det hemma. Äter jag mer pannkakor just nu kommer det bara upp. Bara tanken på mer pannkisar får mig att hulka... Ehw!

Kommentarer
Postat av: Isa

jag vill gärna ha någon räknare också, och sen lite kort ffakta om mig:) Det fixar du:) kram

2009-06-04 @ 19:52:46
URL: http://uwantto.blogg.se/
Postat av: Vicki

Hur har din helg varit? Hittat på något skoj?



Vicki

2009-06-07 @ 10:32:16
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0