God natt och god jul! Framme i ÖSD sen ett...

God natt och god jul! Framme i ÖSD sen ett gäng timmar tillbaks. Svärmor påminde mig om smidigt sätt att nysta garn på. Så tack vare lite hjälp från henne lyckades jag reda ut allt trassel i härvan och få det till (än så länge) ett snyggt nystan! Såg när jag rett ut halva att den var väldigt fult skarvad så får bli två nystan. Gick nyss och la mig med Novah. Hon frågade vad klockan var och jag svarade tolv. Berättade även då att klockan blivit så mycket att det är julafton nu! Snacka om en liten tjej som blev exalterad då! Hon la sig sen snällt till ro och slocknade på två röda när jag sa åt henne att efter frukosten får hon och lillebror öppna ett paket var, och sen senare på dagen skulle få öppna fler paket, men att man måste sova först! Är så nyfiken på vad hon kommer tycka om sina julklappar! En vet jag iaf att hon kommer gilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0