Urk vilken natt! Fattar inte, två nätter i...

Urk vilken natt! Fattar inte, två nätter i rad har både jag och Hugo sovit uruselt och oroligt. Vaknat, somnat, vaknat, somnat... Ett tag kändes det som om det aldrig skulle bli morgon. Men det blev det, efter många om och men. Hugo tippade just den elektroniska fönsteradventsljusstaken, sa till han ajaj och duktiga killen reste upp den igen och ställde den där den stod. Likadant gjorde han igår med en pusselask, tog ner den, lekte lite och när han lekt färdigt la han upp den på hyllan där den låg :-) Det är duktiga killen det! Han har för övrigt fått två tänder till nu! Så nu har han 4st. Den tredje kom i onsdags och den fjärde bröt igenom igår :-) Och igår började han ställa sig upp direkt på golvet utan att ha tag i något för att resa sig! Nä, nu göra frukost och sig i ordning och fara iväg och baka dagen lång!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Blev det bra igår med julgodis och bak?



Jag gör inte så mycket julgodis. Någon gång har jag gjort kola som är efter mammas recept som är så god. Får väl se om jag tar tag i något i år, tjejerna vill gärna.



Har ni fått mycket snö?



Vicki

2010-12-19 @ 20:35:36
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0