Friday...

Fredag idag igen. Ganska skönt även om jag vet att helgen kommer bli lika stressad och fullt upp som förra helgen. Inte lika brutalt, men nästan. Nästa vecka är det fotografering av huset.

I måndags började jag med LCHF. Men det gick sådär. Mensen kom under helgen så på måndagen kunde jag inte hålla mig från glassen som frestade i frysen. Men sen restrerande del av denna vecka har gått superbra :-) Just nu känns det som att detta kan vara hållbart en längre tid. Om än har någon dag då och då jag unnar mig något gott. Men inte än på ett tag. Än så länge så håller jag mig till max 20g kolhydrater om dagen.


Har måndagar som väg/mätdag. Men av gammal vana ställde jag mig på vågen imorse (har tidigare haft fredagar som vägdag) och jag tänker inte berätta resultatet här (eftersom det inte är en dag då jag skulle vägt mig egentligen) men kan ju säga att efter 3 effektiva dagar med LCHF så är jag grymt imponerad av resultatet ;-) Hoppas på större minskning nu de sista dagarna också innan vägdag (måndag). Det lär ju med säkerhet bara vara i början det går så här pass fort, lär ju plana ut mer å mer. När jag nått nästa delmål är det dags att sätta igång att forma mer också :-)

Kommentarer
Postat av: veronica

Tack! Dom där ska jag köpa, synd att dom var slut i lager.. ;/



Va kul att du börjat med lchf! :) Visst är de kul. Man får äta massa gott och man går verkligen ner i vikt :) PERFEKT! Lycka till :) Och släng gärna upp lite recept på maten du gör :)

2011-04-08 @ 14:52:36
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0