Utvecklingssamtal!

I morse ringde fröken ifrån Novahs dagis och sa att det var dags för utvecklingssamtal. Eftersom Martin är hemma och är sjuk idag så fick jag tid till det idag :-)

Det var så härligt! Pedagogen hade ingenting negativt att säga om Novah utan bara massa bra. Det värmde riktigt skönt i hjärtat att höra allt bra om henne. Fastän hon är så prematur som hon är så är det en hel del som hon ligger före även de äldre barnen på sin avdelning med! De kändes ju skapligt bra å höra eftersom man varit så orolig att hon ska komma efter, eftersom det sägs att prematurer ligger lite efter i utvecklingen. Men verkar inte vara någon fara för min lilla stjärna!

Så detta kommer jag leva länge på att jag har en så duktig liten flicka!
Bjuder även på bloggens första bild! Min lilla stjärna Novah under Valborgshelgen.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Jodå vi hade en trevlig valborg men den var lugn. Har mest kopplat av denna helg och tagit det lungt.



Hur mycket för tidigt född är Novah



Vicki

2009-05-06 @ 19:41:27
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Hur mycket vägde Novah när hon föddes? Jag tyckte min brors son var liten. Han kom ca 8veckor för tidigt. Han vägde runt 16oogr.



Vicki

2009-05-07 @ 21:07:44
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0