+2 dagar nu!

Hann inte in på datorn nått igårkväll/eftermiddag var så trött så satt bara i soffan och pillrade med mitt syprojekt haha. Gick iaf helt fantastiskt jävla underbart bra igår! Den lilla beräknades väga 1288g och låg på -0.1% i tillväxten alltså väldigt väldigt exakt på kurvan nästintill! Ofattbart! Asså den här tiden med Novah så var hon utanför min mage och låg i kuvös och hade börjat gå neråt i vikt från 783g! Alltså miniskrot är ett halvkilo tyngre än sin storasyster i samma vecka! Fattar ni hur jävla otroligt det är? Fick även göra 4d igår med och fick en jättefin ansiktsbild  Låg med huvudet neråt just då och med fötterna i pannan en sväng! Jag som trodde vi skulle kunna få en liiiite normalare unge denna gång, men just nu känns det ganska osannoligt!

Gjorde även ett väldigt känslosamt besök uppe på neonatalen igår efter ultraljudet och besökte en vän som ligger där med sin dotter född i 24+ som nu är i storlek med Novah när Novah var som minst. Nog vart det allt att torka några tårar i smyg (dock ännu fler i bilen på vägen hem i mörkret när ingen såg). Fick även träffa en av sköterskorna som hade hand om Novah lite och hon gick även ut utanför neonatalen och hälsade på Novah som stod och väntade med pappa. Tror jag är lite smått i chocktillstånd eller nått för jag känner mig helt tom känslomässigt just nu. Vill bara sitta och hålla om och krama Novah.

Men tydligen så får jag inte ladda upp bilder just nu, men kommer under dagen.

Kommentarer
Postat av: Tessie80

Jahapp, så va man där igen då med en klump i halsen och tårar i ögonen.



Kram!

2009-11-03 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0