Färdig!

I alla fall med designandet för idag =) Imorgon blir de råplugga på religionen. Har haft "ledig" dag idag och ägnat mig åt att fixa ordning min blogg. Är skapligt nöjd än så länge åtminstone. Blir väl kanske mer ändringar eftersom. Vet inte om jag ska ha den där informationsrutan som jag hade förut. Har svårt att bestämma mig för om jag ska ha den eller inte =) Men är som sagt ganska nöjd just nu. Headern blev jag helnöjd med om jag får säga det själv. Visst, är ju lite finsputs kvar på designen i sig. Men de får jag ta lite pö om på i mån av energi och tid. Eller ja, mest tid iaf!


Mamma bakat smulpaj!

Bjussar idag på bild på Novah från igår när vi bakat sista rabarberpajen för iår hemma hos oss, för nu är de slut på rabarber i trädgården här! Som de flesta barn så tycks det även här att degen är godare än det färdiga resultatet. Börjar dock hålla med min mor om att Novah ärvt hennes mun. Märks tydligast på kapaciteten att rymma godsaker, vilket verkar vara obegränsat både hos min mor och min dotter. Novah fick även ett stort paket idag som rymde hela brevlådan ifrån min käre mor. Är nyfiken på vad det är där i, så jag hoppas min skrot kommer hem snart! Nyfikenheten är olidlig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad fin din design blev, me like!

2009-09-08 @ 09:00:34
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0