Hopplöst! Fattar inte att jag ska ha så ...

Hopplöst! Fattar inte att jag ska ha så svårt att somna! Enda sedan graviditeten med Novah har jag haft svårt att somna på kvällarna om jag inte är supertrött. Försöker jag blunda, och inte kan somna på en gång så börjar det snurra i huvudet. Skitjobbigt är det! Måste hålla mig vaken tills jag somnar med boken/telefonen i händerna, annars tar det jättelång tid att somna... Börjat planera ordentligt inför Hugos dop har jag börjat med idag! Är nästan klar i planeringen, inte mycket kvar! Sen är det bara sätta igång och börja fixa. Tur att jag lyckats spara en liten slant inför det här, även om det antagligen är för lite... Men kommer nog komma relativt billigt undan ändå eftersom jag bakar allt själv. Har suttit och letat genom kakboken idag efter bra kakor och skrivit inköpslista. Har dock inte bestämt mig än för om jag ska hyra köket i lokalen eller om jag ska köra på engångstallrikar/muggar/bestick. Blir nog billigast att köra på engångs och minst jobb. Men det är beroende på hur många termosar till kaffe jag kan få tag i... Inbjudningskorten är också färdiga och utskrivna, nu ska dom bara fixas till det sista och postas. Vet dock inte hur mycket av kakorna som går att baka i förväg och frysa in... Det borde ju gå att frysa in alla utom dom det ska vara kristyr på, dom borde det ju bara vara att sätta kristyren på sen strax före dom ska ätas? Det enda jag inte riktigt bestämt mig för är hur tårtorna ska se ut... Skulle vilja ha dom marsipantäckta, men att täcka tårtor med annat än grädde är inte min grej! Men vi får se hur jag löser det, har ju iaf en månad på mig att besluta mig på!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag har ju 3 pumptermosar! ;)1 snygg, 2 osnygga.

2010-08-03 @ 07:09:24
Postat av: Trolltoka

Oh! Då kanske jag kan låna? Beroende på hur många mamma har och om du inte behöver dom på två veckor? Kommer ha dopet nere i dalarna nämligen.

2010-08-03 @ 08:25:29
Postat av: Angelika

Bara att låna!! :)

2010-08-04 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0