Känner att det har stått ganska still i bl...

foto1912 (MMS)

Känner att det har stått ganska still i bloggeriet ett tag igen nu. Har haft ganska fullt ös medvetslös hemma ett tag känns det som. Lilleman har tagit mer och mer uppmärksamhet, likaså dottern. Vilket egentligen inte gör så mycket mer än att egentiden blir obefintlig. Vilket inte heller gör så jättemycket. Inte egentligen iaf... I fredags packade vi oss i bilen och for till dalarna. Känns faktiskt riktigt bra att vara i hemtrakterna igen. Längtar faktiskt tillbaks en hel del, även om jag aldrig kunde tro att jag skulle göra det när jag lämnade dalarna och Hedemora bakom mig för 6 år sedan. Men det gör jag... Mycket för barnens skull. Hade vi inte haft dom så hade det inte spelat mig någon större roll. Hittills har vi haft det bra här nere. I lördags blev det bara att ta igen sig efter resan. I söndags var vi ut och plockade kantareller och igår var jag och Hugo iväg och tränade med Emma. Djävlar vilket pass! Trodde verkligen jag skulle dö ett tag. Men eftersom jag hade Hugo med så var jag tvungen att ta någon kort paus då och då för att roa honom. Men jag var nog ändå inte fullt så otränad som jag trodde, orkade med bra mycket mer än jag hade förväntat mig. Men träningsvärk har jag idag och Martin påpekar ofta att det kommer bli värre imorgon. Men nu ska jag och barnen iväg med Emma och Björn och bada i Avesta!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Hur länge sedan var det du flyttade i från Dalarna?? Skönt att man kan åka tillbaks och hälsa på.



Vart är det ni bor nu?

Några planer för helgen?



Vicki

2010-09-03 @ 10:52:05
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0