Fryskallt!

Huvva så fryskallt det är! Först ett antal minusgrader ute och inne har jag inte den blekaste om tempen. Men inte gjorde det saken bättre att man drog i sig ett lass med glass... Brrr! Men nu är iaf glassen slut så nu slipper jag att ha den frestandes i frysen!

Jag och Novah har hittat godaste mellanmålet iaf! Färsk annanas! Vi delade på en halv till lunch haha. Mumsmums! Synd bara att det nästan är enbart kolhydrater... Måste snart ta tag i vikten igen. Kan inte hålla på å slarva så här! Till veckan som kommer tar jag en omgång Nutrilett igen. Så är det bara. Att hålla vikten är inga större problem, det kan jag. Tror jag ska vara realistisk och ha 75 som mål innan jul. 7kg kvar då bara! Det ska jag fanimej klara eller hur? Skulle haft nån som går med oxpiska bakom en bara och jagar på... Eller ännu hellre nån som kan ta barnen en timme på förmiddagen och en mp3/4 spelare så jag kan promenera UTAN barn som ska gå ett steg idag och ett steg imorgon!

Hm... Det här skulle ju bli ett inlägg om kyla, men istället blev det vikt.. Aja.

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Duktig du är!

Inser själv att jag vart för slapp o att målet jag hade till årsskiftet blir lite väl mkt då jag gick upp nåt kilo igen när jag slutade amma nu o visst har hela 10 kilo kvar - o ingen disciplin...



Känner igen det där att promenera med barn... även om jag har båda i vagnen ska det stannas för jag hör inte vad sonen säger när jag går bakom o han pratar konstant...

2010-11-10 @ 10:22:00
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0