Energislut!

Nu är min energi totalt slut. Så nu är det dags att ladda upp den genom (förhoppningsvis) en lång natts sömn!

Hugo somnade utan knussel inatt med. Men vaknade efter drygt en timme så gick in, ammade honom och la ner honom igen och bäddade om honom och han somnade faktiskt igen! Är första gången jag försökt få honom att somna om i sin säng så håll tummarna att jag har energi över till det inatt om det behövs (för han lär säkert vakna igen!). Måste nog ta å börja försöka ge han gröt innan läggdags så han håller sig mätt länge...

Tror han har mer tänder på gång, nu vill han knappt äta längre igen, är jättemammig, dregglar värre än en fullvuxen new foundland (vad jag minns av ena farbrorns hundar så dregglade dom brutalt mycket!) och biter värre på saker än vad han gjort på länge. Idag vid middagen (som förövrigt blev köttfärsenchiladas mums!) så hade han jättejobbigt med tänderna så funderade på om vi hade någon isbit för honom att tugga på, kollade frysen och fann på några isbitspåsar med fryst bröstmjölk, så Martin tog ut en kub åt honom, och jämarns så han tuggade på kuben! Hans miner var oslagbara! Tyvärr satt jag själv och åt då så hann inte ta kameran och fota.

Men lyckades fota igår när han hade ställt sig och höll i bordsskivan i köket! Så bjuder på det så här på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0