Jaha, då var det bara att sätta sig ner åt...

Jaha, då var det bara att sätta sig ner återigen och fundera över vad jag vill göra med livet. Eller vad jag vill göra med livet vet jag, jag har många planer och idéer för livet. Problemet är väl vägen dit som är långt ifrån spikrak. Har nog aldrig sett en så krokig väg full av överraskningar och omvägar. Man vet aldrig vad som kommer efter nästa krök. Just idag känns det ganska tungt och vemodigt. Tidigare dagar när jag gått hem från jobbet så har jag vetat att jag kommer åter inom snar framtid. Men idag när jag gick därifrån vet jag inte alls när jag återkommer. Det kan vara dagar, veckor, månader tills jag får gå dit igen. Om jag inte hittar något annat. Men men. Som jag sa där nu på morgonen, är bara hålla tummarna, hoppas på det bästa och gilla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0