Dagens

*pust* då var dagens promenad avklarad. Men jävlar så trögt det gick idag. Har sån träningsvärk i låren från igår, så dagens promenad var inte alls nå frän. Dock klarade jag rundan under 40min med 1minut till godo :-D 5min längre tid än igår. Men men.. Så länge jag tar den under 40 är jag nöjd! 0.3kg minus till idag :-D Så nu ligger jag äntligen under 80-strecket igen! Det har jag inte gjort sedan förra sommarn. Kommer jag ner till de 74kg jag låg på då är jag ganska nöjd. Men vill ju gärna ner till 68 igen:-D Men det känns i benen att det blir bara varannan dag runt byn, de andra dagarna blir en kortare vända.

Åh vad jag längtar till nästa fredag då jag börjar introducera mat igen! Är så grymt sugen på en köttbit och sallad. Även om nutrilettshakerna är ganska goda så börjar jag bli ganska less... Vill ha något att tugga på. Men men.. Vill man vara fin får man lida pin, är väl så det heter?

Just ja! Vart ÄNTLIGEN klar med min historiauppgift igår! Så NU är den inskickad och hoppas på bra betyg! Som jag har slitit med den!

Fredag: 83.3kg
Lördag: 81.8kg
Söndag: 81.2kg
Måndag: 80.7kg
Tisdag: 80.4kg
Onsdag: 80.0kg
Torsdag: 79.7kg

Kommentarer
Postat av: Vicki

Dricker du bara nutrelett nu? Äter ingenting?



Vicki

2009-04-23 @ 20:25:51
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilken fin blogg du har här... Jag visste inte ens om att du skaffat en till blogg :-)



Ja, det är ju skoj att göra egna smycken... fort går det åxå när man väl börjar. I bland kan det ju vara lite svårt att hitta inspirationen, men med hjälp av böcker & se på vad andra har gjort så får man en hel del nya idéer & uppslag :-)

Kram kram

2009-04-26 @ 09:12:04
URL: http://fyraifamiljen.wordpress.com
Postat av: Vicki

Har du börjat att äta mat igen? Går det bra med vikten?



Vicki

2009-04-27 @ 20:25:39
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Inget nytt att berätta? Händer det något särskilt i morgon?



Vicki

2009-04-29 @ 20:33:58
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0