Dagens

Är nöjd med dagen i stort sett. Sista kattungen flyttade till en barnfamilj några mil härifrån. Ungarna vart heltokiga i katten direkt. Har mindre ont i foten idag. Bara lite stel i benet efter 1 ½ dags haltande.

Miniskrot har kullrat runt en massa i magen. Känns ganska lustigt men så himla mys! Känns ungefär som en bubbla som spricker i magen. Bara det inte blir lika rackarunge som storesyrran sin och älskar att sparka fotboll med mammas kisseblåsa. Det gillar jag inte! Är ju faktiskt lite smådrygt att springa på toa stup i ett. Men men det är väl bara önsketänkande!

Har upptäckt ett mindre trevligt graviditetbesvär som nu framkommit. Jag svettas så mycket mer än vanligt! Beror inte bara på värmen för även idag när det blåst å varit svalt har jag svettats som en gris! Är mindre angenämt må jag säga.

Nej nu blir det att sätta igång med käket för snart kommer mina pluttar hem! Oh så jag har saknat min skrot idag! Är ju ganska drygt att hon börjat dagis igen för då får jag ju inte mysa med henne på hela långa dagen!

Bjuder på dagens mage! Någonstans det börjar hända nått iaf! Bara hoppas man slipper bli dubbelt så bred över arslet denna gången!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0