Vilken hemsk morgon...

Urs... Här är ingen bra dag idag. Vaknade kl 3 imorse och kände att något var fel med dotterns chinchilla. Var tvungen att gå å titta till henne, och mycket riktigt... Där låg hon död i sin hängmatta {#lang_emotions_cry}. I lördags förlorade vi en kanin och inatt dotterns chinchilla som hon fick i 2årspresent... Känns riktigt jävla skit! Förstår inte vad vi gjort för fel? Har följt kostråden på kanin och chinchillasidor och dom har haft bra med mat och vatten och kärlek, så begriper inte! Kaninen ca 1 år och chinchillan ca 8-9 år. Kunde inte somna om efter det. Har på länge inte kunnat gråta över döda djur (har fått annan syn på liv och död bland djur efter att man börjat pyssla med reptiler) Men Cilla kan jag ärligt säga att jag gråtit över, men mest för Novahs skull. Hur sjutton förklarar man för en tvååring att hennes älskade Cilla inte finns mer? Att hon är död?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tråkigt det som hänt. Jag tror att chinchillor är svårskötta. Jag hade en när jag var liten och gjorde exakt som man ska. Och den dog också helt plötsligt. Den blev inte ens 2 år tror jag.

2009-08-18 @ 10:18:09
URL: http://luddetussen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det gick ju bra. Nu är ju Chillan uppe på månen.

2009-08-18 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0