Sista ultraljudet!

Idag gör vi förmodligen vårat sista tillväxtultraljud och otroligt nog är jag inte minsta lilla nervös alls! Detta är första gången denna graviditet jag INTE är nervös för ett ultraljud! Enda lite småtråkiga är väl att sambon inte kommer få följa med in eftersom han är förkyld och ni vet ju hur det är med denna svininfluensehysterin som råder i landet... Hoppas att vi kan få en väldigt bra 4d bild idag. Skulle vara så kul att få en BRA sån bild någongång!

Igår så städade jag inne på Novahs rum, plockade undan leksaker som inte används, hängde upp nya gardiner, tog fram lite tomtar och julpyntade lite. Satte även upp två Nalle Puh målningar jag gjort åt henne som hon var väldigt glad för. Bara synd att väggarna ser ut som dom gör i hennes rum.

Oturligt nog så tog jag ju inga före-bilder innan jag satte igång att städa. Hade ni sett före-bilder så hade ni förstått att det var myyyycket mer jobb än vad det ser ut att ha varit! Bilderna är klickbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0