Sovmorgon!

För första gången på länge somnade jag i hyfsad tid (22.30) och tillochmed lyckades ta oplanerad sovmorgon enda fram till kl. 8.30! Är inte ofta på vardagarna jag sover så länge! Brukar oftast vakna när Martin och Novah far, om jag inte är med dom upp (vilket inte är allt för ofta). Novah hon tog också långsovare, somnade i bilen påväg hem från dagis 16.30 och klev inte upp förens Martin klev upp kl.6, så alltså sov hon 10 timmar i sträck! Var nog välbehövligt för henne, hoppas hon är vaken när hon kommer hem idag så hon kan äta nått, de nya rutinerna jag försöker införa faller ju ganska platt om hon ska sova direkt när hon kommer hem från dagis.

Kan ju säga att det var väldigt skönt med sovmorgon, men inte är jag så jättemycket piggare för det inte!

Bjuder även på en bild ifrån Luciafirandet, eller ja, det är från efter firandet var över, Novah nyss gråtit därav hon ser lite småhängig och glåmig ut.

Kommentarer
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

sv; Ja det är vårt första barn :)

2009-12-16 @ 18:15:24
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0