Glad idag!

8 veckors engelska avklarade på 3 dagar! Känns så himlarns bra! Men inte blir det att slappa nu för det inte! Har tyska inbokat imorgon förmiddag. Så blir plugga järnet tyska nu! Typiskt nog är Lotte upptagen hela veckan, bara för att man är i Hedemora och behöver hjälp =D Men men får nöja mig med mammas hjälp.

Måste säga att jag har världens snällaste lillasyster just nu åtminstone! Först var hon snäll och var barnvakt åt Novah så jag fick plugga i lugn och ro + göra det muntliga engelska (vilket jag förövrigt fick godkännt på!). Sen hade hon en låda belgiska chokladpraliner som jag fick av henne! Dumma är bara att lådan snart är slut och min mage proppfull, halsbränna och illamående! Men det var det värt! Himlarns gott var det iaf!

Just ja, vet inte om jag skrev det sist, men gick iaf in i v.12 i söndags! Känns himlarns bra! Så här långt kom jag inte sist! Symptomen sitter fortfarande kvar, har en riktigt bra känsla för det här denna gången!

Har det förövrigt relativt bra här nere i Dalarna. Är väl inte allt som är toppen, men det är inget jag vill ta upp här just nu då det att det är inte bara jag som är involverad i det. Men kan ju säga som så att jag börjar bli skapligt less på vissa personer här... Tack vare dom tycker jag att veckan inte kan gå fort nog! Samtidigt som jag oerhört gärna vill umgås med dom andra två som jag verkligen gillar här....

Kommentarer
Postat av: Jonelin

Vilken fin blogg du har! :-)

2009-07-08 @ 22:27:51
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: Vicki

Åker du hem från Dalarna i helgen? Bor du hos dina föräldrar?



Har du så mycket att plugga under sommaren?? Trodde inte att man gjorde kurser då.



Vicki

2009-07-09 @ 20:40:14
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0