I'm home!

Kom hem igår efter en alldeles för kort semester! Har haft himla mys i fjällen. Synd bara på alla knott och mygg... Har inte hänt sådär jättemycket där utöver att karln och far min varit och fiskat hela dagarna medans jag pluggat. Tur med vädret har vi haft. Bara regn 1 dag.

13+3 idag! Himlarns så tiden går fort endå! Ska till BM om 4 timmar är skitnervös! Ska få lyssna på hjärtat. Spelar ingen roll att jag lyssnade senast i lördags, är skitnervig endå. Ställde mig på vågen nu i morse. Har inte vägt mig de 2 veckor jag varit borta eftersom jag vill hålla mig till min våg. +3kg på 2 veckor! Snacka om käftsmäll! Förvisso var det väl att vänta eftersom jag de senaste 2 veckorna börjat kunna äta ordentlig frukost (1risifrutti, 2 smörgåsar, 1 glas fruktsoppa och kanske en banan eller äpple), måste annars är jag tvärdö hela dagen. Sen i fjällen har det väl blivit lite väl mycket gotta... Godis nästan varje dag (trots att jag mår skitdåligt och mår illa som tusan av det) och mycket ungsrostad potatis med mycket smör och sånt gojs... Så jag får väl egentligen skylla mig själv. Fast är ganska okej endå. Förra året när det gick åt helvete gick jag upp 5kg fram till v.11, och är nu i v.14 och "bara" 3+. Just ja, sen imorgon är det ultraljud! Himlarns skoj! Hörs hjärtat idag hos BM så tror jag jag kan slappna av tills imorgon iaf Fast varför skulle det inte höras?

Som klippt och skuret kändes just en klockren kittling långt ner i magen! Precis som om lill*n ville säga att mamma inte alls behöver vara orolig. Värmer så gott i hjärtat de där små diffusa kittlingarna!

Än så länge vet vi inte om det blir att fara iväg igen neråt eller inte. Men det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0