Jippie! Dryga 16 timmar tenta idag!

Börjar ärligt talat bli sjukt trött i huvudet. I morse gjorde jag 2 timmar Engelska B tenta, gick 2 timmar snabbare än deadline. Tog 20 minuter paus efter den, sen satte igång med Tyska A tentan som tog hela beräknade tiden, alltså 4 timmar! Nu är det dryga 8 timmar tenta kvar som ska göras detta dygn! Hur det nu ska gå ihop när det bara är knappt 7 timmar kvar är en himla bra fråga. Good luck have fun to me! Yeayy! Sen graviditets-ont-i-huvudet och trötthet gör ju inte saken bättre. Inte kan man få nå vidare bra energi av att äta heller eftersom allting ger mig halsbränna alternativt illamående. Jippie!... Tur iaf att miniskrot killar mig i magen till och från så man piggnar till en kortis =) Nä datapaus en sväng nu sen fortsätta tenta... Historian först tror jag av de två som är kvar, spanskan skiter jag i hur det går med om jag ska vara ärlig.

Kommentarer
Postat av: Isa

Min möhippa blir den 30 jag är sjukt nervös redan nu:)

2009-07-27 @ 23:36:44
Postat av: Vicki

Hur står det till hos er?



Vicki

2009-07-28 @ 19:18:50
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Hur står det till hos er?



Vicki

2009-07-28 @ 19:19:12
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0