Så himla typiskt!

Har upp över öronen med studier. Tänkte unna mig att lägga mig på gräsmattan och njuta av solen samtidigt som jag pluggade. Sagt och gjort, smorde in mig med solskyddskräm och bar ut alla grejjer och böcker. Började jättebra, studierna flöt på någorlunda ok. Skrev ner ett gäng med stödord inför uppsatsen. Så har iaf kommit en liten bit påväg. Sen vart det dags för lunch då jag började bli hungrig. Gick in å åt lunch och skulle sen hänga upp tvätten. När jag bar ut tvättkorgen började främre fogarna sätta igång och jävlas. Kunde bara hänga halva korgen med tvätt innan jag gav upp på grund av fogarna =( Klarade inte ens å bära in tvättkorgen igen så den står kvar ute. Känns skapligt värdelöst att inte ens kunna hänga tvätt! Hade varit en sak om jag var höggravid men nu är jag bara i tionde veckan! Provade att lägga mig på täcket jag burit ut men var lika illa endå. Sitta i skräddarställning är det enda som hjälper och då får jag så himla ont i ryggen om jag ska skriva =/ Så packade ihop och gick in och fortsatte istället. Kanske tur i oturen för nu ser jag att det blåser ganska mycket ute. Nä åter till studierna igen nu! Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Isa

Hur gör jag för att få lite ljusare rosa på bakgrunden?

2009-06-26 @ 09:21:56
URL: http://uwantto.blogg.se/
Postat av: Vicki

Några planer för helgen?



Vicki

2009-06-27 @ 10:38:43
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Bor era föräldrar långt i från er? Han ni ingen i er närhet som kan passa Novah om ni behöver lite tid tillsammans?



Vicki

2009-06-29 @ 19:01:10
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0