Mindre än 60 dagar kvar!

Idag var vi på förlossningsvisning. Vi var ju där när vi vart inlagda för att dottern skulle plockas ut. Men är glad att vi fick en visning där nu för det såg inte alls ut som jag mindes det. Ingenting stämde överrens med hur jag mindes att det såg ut! Så himla läskigt! Och då låg jag ändå där tisdag till lördag och vart runtskjutsad i korridorerna flertalet gånger under de dagarna. Men jag MINNS INTE hur det såg ut!! Enda som stämde överrens med vad jag mindes var matrummet. Annars så är vi nere på under 60 dagar kvar till bf! På lördag 7 veckor kvar. Börjar få lite halvpanik om hur jag ska hinna med allt. Har ju ingen ork och har jag en dag ork så säger fogarna ifrån. Har kört med stödstrumpor i två dagar nu och de har hjälpt benen åtminstone. Inhandlade ett foglossningsbälte idag också men de har hittils inte hjälpt så mycket utöver att skurit in i "fläsket" och gett en assnygga valkar.

Har läkarbesök nästa vecka, lika så bm-besök. Sista tillväxtultraljudet! Spännande men läskigt! Ska nog be min läkare att kolla tappen igen också eftersom jag senaste veckan haft sånt ruggigt tryck och ilningar neråt igen. Verkligen sådär att man fått stanna upp ibland för det varit så obehagligt. BM ids jag inte ens ta upp det med eftersom allt sånt jag påpekar avfärdar hon bara och vill inte titta upp och anser bara att jag nojar mig och känner efter för mycket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Vet du vad? När vår grupp hade förlossningsvisning vad det TVÅ dar kvar innan vi fick lillan! :-)

Allt väl?

2009-11-27 @ 10:43:08
Postat av: Vicki

Går du fortfarande i skolan? Ska inte du och Novah ha lite jullov tillsammans?



Vicki

2009-11-28 @ 16:08:24
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0