Nattens dröm

Drömde inatt att vi helt oväntat fick tvillingflickor att trots 9-10 ultraljud så hade det inte synts att det var två stycken där inne utan det visade sig vid förlossningen.
Förlossningen satte igång kring v.35 å när jag väl fick komma in i en förlossningssal så var typ halva huvudet ute redan på första barnet hann inte ens lägga mig ner utan tog emot barnet själv. behövde typ inte krysta eller nånting. Bara gled ut själv nästan. fick lägga mig ner i sängen å vänta på moderkakan som skulle ut. Men innan den kom ett till barn helt oväntat! Två små helt perfekta flickor som fick heta Alice och Nina. Alice var lite större än Nina. Vi vart jättepaffa och innan vi skulle fara hem så fick Martin springa iväg lite fort och inhandla ett till babyskydd eftersom vi bara hade ett och Novah skulle ju med hem så kunde ju inte sätta någon i hennes stol heller (som är ifrån 0-4år) Var knappt så att jag fick plats i bilen hem å Martin som nyss bytt till sig bilen insåg att det var dags att byta igen till en minibuss
Flickorna såg exakt likadana ut förutom att Nina var mindre än Alice

När jag vaknade imorse funderade jag på vars i helvete vaggan med flickorna tagit vägen eftersom den hade jag ståendes brevid sängen.

Tokigt man kan drömma ibland. Men helt klart en underbar dröm (förutom att vi skulla bli tvugna att handla ett extra set av allting)


Kommentarer
Postat av: Vicki

Allt bra med er??



I natt har jag blivit faster till en lite pojk.



Vicki

2009-11-04 @ 11:14:48
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0