Så ruskigt trött!

Har senaste dagarna varit sådär riktigt grymt trött. Energin och motivationen är totalt i botten. Vill bara sova och vila framför TVn. Så här trött brukar jag bara vara när jag åker bil annars. Visar sig väl idag om HB't är lågt, kan ju vara en orsak till tröttheten. Eller så är det bara vintertröttheten som överfallit mig.

Vilket är väldigt olämpligt just nu i och med studierna! Har ett praktiskt prov som ska vara klart tills på fredag. Jag har ju allt material å så, så det är ju egentligen bara att bygga ihop det, är man riktigt effektiv går det ju på en dag max. Men man ska ju ha inspiration och ork att tänka också! Om jag bara visste hur jag ville att det skulle se ut så vore det mycket enklare. Ska nog sätta mig med kollegeblocket och skissa lite sen på hur sidan ska se ut. Är så mycket lättare att pussla ihop allting sen då om man har en mall först. Men som sagt, man ska ju orka tänka på layouten också....

Det känns verkligen som om man inte fått sova på flera veckor. Huvva!

Nä ta å skriva under pappret som ska till CSN så jag får med mig det idag så vi kan svänga förbi skolan och få det underskrivet så man får nå pengar nångång. Sen blir det lägga sig i soffan med blocket och skissa lite på en bra layout.

Och som ni kanske ser så är utseendet på bloggen ändrat lite. Skulle gärna vilja ha lite feedback på vad som tycks om den och eventuellt förslag på fler ändringar då jag själv inte är nöjd till 100% men som sagt på tok för trött för att tänka.

Kommentarer
Postat av: Emma

tycker bloggen är jättefin =) Om jag ändå kunde göra det så fint!

2009-11-17 @ 13:54:33
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snyggt!! & tack!! Det var banne mig inte lätt.

Jag har suttit & snörvlat på utbildningen idag =(

Sov inte mycket inatt då jag helst sover på vänster sida vilket ju inte gick med öm arm.. Ska lägga mig barnsligt tidigt idag & röstar för att du gör samma =)



2009-11-17 @ 16:24:12
URL: http://humanimal.blogg.se/
Postat av: Vicki

Har du varit och kollat ditt Hb idag? Hur gick det?



Vicki

2009-11-17 @ 20:11:10
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0