Veckobilder

Var ju veckobyte i lördags i graviditeten så är ju dags för nya bilder :-)
Börjar med en bild från i lördags, gissa vilken sida bebis ligger på!
gissa vars bebis ligger?
Positiva med bilder frammifrån är att bristningarna inte syns lika mycket. Men äntligen börjar ju magen synas bra även frammifrån!
29+2 morgon
Visst har jag väldigt snygga bristningar? *ironisk* Så röda och blanka och fina! Ser att ärret lite högre upp på magen är kvar också... Så går det när magen är i vägen när man steker mat som sprätter!
morgon

Fick för första gången i helgen ordentliga kommentarer om magen! Dom var så förvånade att vi inte hade fått ännu eftersom vi varit gravida i "evigheter" nu, typ hela sommarn! När dom sedan frågade hur länge jag hade kvar och jag svarade strax över 2 månader så vart dom jättechockad eftersom jag var så stor redan nu! Whot?! Stor?! Vars då? Kanske över rumpan... För den har då växt! Höfterna med! Okej... Jag växer ju i färdriktning med, men så mycke? Njää... Inte vad jag själv ser åtminstone!

Skulle behöva få ny design på bloggen också... Börjar kännas ganska gammal nu den här headern och utseendet i sig. Men måste ju få tid till de å. Den mesta datatiden går ju åt till pluggandet av webbdesign. Funderar om man kanske kan göra en design i Dreamweaver och slänga upp här, båda är ju kodade i CSS vad jag lyckats lista ut. Men men, man ska ju ha fantasi också! Och jag vet verkligen inte alls hur jag vill ha den se ut! Ge mig förslag!


Kommentarer
Postat av: Vicki

2 månade kvar, det är inte lång tid!!



Har ni kommit fram till något namn ännu?



Ska du gå i skolan tills det är dax eller du slutar nu till jul?



Vicki

2009-11-09 @ 09:44:33
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Emma(plusnr2)

Oj vad den har växt :)

tänk, det är ändå inte så länge kvar för er nu.

2009-11-09 @ 10:50:02
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: J U L I E

Mysmage till tusen :-)

2009-11-09 @ 14:29:52
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0