1 vecka kvar till sista delmålet!

Tänkte bara hoppa in å säga att jag överlevt den långa resan på sammanlagt 60 mil i helgen och har bebisshoppat nästan färdigt i klädesväg! Fick natten till söndag för första gången kramper i vaderna (antar att det var biverkning av allt promenerande på dagen) 4-5ggr i varje vad! Gjorde sjukt ont! 27+2 idag och enligt FL's räknare i tredje trimestern! Är sjukt nervös just nu eftersom det är BM imorgon och nästa måndag är det ultraljud igen. Liksom, på söndag når vi vårat sista delmål! Jag är verkligen skiträdd just nu. Är så rädd att vi ska snubbla på mållinjen. Drömmer mardrömmar till å från å ja... Vill just nu att tiden bara ska rusa fram så att man når 38-42 å barnet kommer ut rätt väg och välbehållen. Tror faktiskt inte jag kommer sluta oroa mig efter v.28+1 som jag från början sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0