Fullt upp!

Jag lever fortfarande men har haft grymt fullt upp! Först reptilmässa och långväga besök sen sjuk Novah + massa studier. Så har inte hunnit med nånting riktigt. Kan ju säga så mycket som att jag är klar med Näthandel A, Religion B och Desktopp kurserna åtminstone (fått veta än så länge att jag är godkänd i religionen de andra två kurserna vet jag inte ännu). Så det känns bra! Började i måndags med Webbdesign som än så länge är skitkul! Reptilmässan vi i NHF hade gick förövrigt också skitbra! Skitkul helg! Massor att göra! Massor med folk! Men som sagt skitkul och definitivt värt att knappt kunna gå på flera dagar på grund av foglossningen sen! Novah hade också jättekul och Martin med! Novahs sjukdomsresa har jag ju redan berättat om så där är det väl inget nytt å säga förutom att hon avslutar sin kur med pencilin på söndag och har varit jätteduktig med att ta medicin!

Magen växer å frodas och jag går upp lika mycket också om inte mer. Imorrn far vi till Boden om inget oväntat inträffar eller om foglossningen säger starkt nej. Känner mig inget sugen på att sitta 30 mil enkel resa i bil imorgon. Får ju skitont i fogarna bara av att åka bil till stan enkel väg. Börjar nästan ångra mig lite smått just för den sakens skull. Men men känns ju taskigt att avboka nu när man redan bestämt allt. Får trösta mig med bebisshoppingen på lördan istället medans karln tatuerar sig om fogarna klarar av det.

Så det var lite ifrån mig! Jag lever som sagt fortfarande åtminstone! Ska försöka göra ny header igen till bloggen när jag hinner med och har fantasi. Magbilden i den skulle lix behöva uppdateras...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0