Plugg i drivor!

Som vanligt är jag värdekass på att uppdatera här. Men just nu har jag faktiskt vad jag tycker är giltlig anledning till detta! Innan den 18e ska jag ha skrivit 4 ½ uppsats + göra 2 slutprov som också är uppsatser. Alltså, jag har 12 dagar på mig att klara detta! Men tack vare böcker och min bästa vän google så ska jag klara detta! Pepp ifrån mamma, Emma och Isa hjälper ju självfallet också till! Ska även hinna baka 2 satser till bullar innan lördag. Och göra iordning för Emma och Björn som kommer på lördag. Bullar ska vara till fikaförsäljningen på reptilmässan på lördag och söndag. Men har en stark känsla av att de kommer vara för lite bullar nästan. Men men det får duga med 3 omgångar. Och så ska vi hinna med å tömma två terrarier som ska med och hämta hem våran stora spindel också. Jadu. Tänk om dygnet hade fler timmar! Och i eftermiddag ska vi på möte på Novahs förskola och höra om hur de gått för henne hittils denna terminen. Och sen på torsdag ska vi både på mödravården och på ultraljud, sen på måndag ska vi till öronmottagningen med Novah. Nä, jag tror jag får lägga ner tanken på att sova närmaste veckan!

Men lever gör jag åtminstone!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Vi ska åka till Sundsvall. Hoppas vi får tag på lägenheten jag vill hyra där. Sedan har vi släkten lite runt om, en del bor utanför Sundsvall men tänkte att man borde kunna åka buss.



Vicki

2009-10-06 @ 19:57:57
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja chefen i charken är en kvinna, dessutom är hon min faster och ja hon har barn själv, men hon är lite konstig....



Usch låter som du har mycket att göra i skolan. Håller tummarna för att allt är som det ska med flödet imorgon :D

2009-10-07 @ 14:41:10
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0