Bra start på helgen!

Vart väckt av att käre faren ringde å frågade om vi ville ha en odräglig gäst i helgen! Åh jag vart så glad! Har inte träffat far sen i juli så det ska bli så kul å få hit han en vecka! Visst, innan jag svarade i luren så förbannade jag idioten som ringde och väckte mig, men efter det beskedet vart jag bara pigg å glad å vaken! :-D Jätteglad ska även tilläggas!

Miniskrot höll sig faktiskt till vad jag bad om igår, men vet inte om h*n blev lite förnärmad, för det var lugnt där inne hela dagen enda fram tills att jag skulle gå och sova, så då passade h*n väl på att göra utlopp för sin överskottsenergi. Vilket absolut inte gjorde minsta lilla eftersom jag älskar varenda liten dutt eller stor ond spark så enormt mycket!

Har kommit ytterligare en bit på andra uppsatsen. Blir nog inte klar med den idag dock eftersom jag måste städa inför att far kommer. Han har väl ca 5-6 timmar restid kvar att göra.

Ta å sätta igång potatisen kanske. Ska laga hemgjort mos och kött idag! Mumsimamma som Novah kommer säga ;-) Bara för det säger hon väl mumsipappa eller mumsinovah.. *suck* Skrotungen min! Åh vad jag älskar henne! Mitt allt! Min skatt!
 

Kommentarer
Postat av: Vicki

Så mysigt att din pappa kommer och hälsar på!!



Ska Novah vara ledig rån förskolan när morfar kommer och hälsar på?



Trevlig helg,Vicki

2009-09-25 @ 16:59:50
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0