FREDAG!

Just det! Idag är det fredag! Dagen har gått ruskigt fort! Vet inte riktigt vart den har tagit vägen. Vaknade å sen så *tjoff pang poff* så var klockan 16.30! Och nej, jag vaknade inte 16.20 ;-) Fast hade nog lugnt kunna sovit tills dess. Gick och la mig vid 22.30 ungefär. Började se på Scary Movie 4, men fjollifjoll å mörkrädd som man är så spelar de ingen roll att det är en humorfilm och kärleken gick och lade sig, så då var det ju bara för mig att följa efter så snällt om jag inte skulle behöva sova i soffan så att säga (vilket iof hade varit ännu läskigare!). Somnade iaf gott tillslut i sängen. Är såååå skönt att sova i riktig säng igen! Dock så vaknade Novah vid 2-3 nånting tror jag klockan var, så gick in till henne och la mig där. Självfallet så somnade både jag och unge om. Vaknade vid 6 tiden att Martin kom och väckte Novah. Fast var väl mer halvdöd än vaken. Efter många om och men så tog jag mig in till våran säng igen och vaknade inte förens kl 10 när Emma messade mig. Hon vart ju dock skapligt chockad över att hon väckt mig eftersom hon blivit van med att jag är uppe vid 6, senast 7 på mornarna. Tror jag behövde den sömnen. Men istället har jag sådär grymt ont i huvudet som jag får när jag sovit för mycket. Men men det var det värt!

Miniskrot har buffats lite nu under dagen, men brukar komma igång ordentligt frammåt kvällen =) Imorgon har vi gått halvtid! Bara 18-22 veckor kvar sen!


Novahs groda använder också napp ;-) Ojojoj så hon älskar sin groda! Tack Nasse Nisse för att du hittade en groda åt henne!


Och pucko som man är och inte kan slutföra en del projekt man tar på sig så har jag nu lagt min egen bloggdesign på is och istället fixar med en åt en god vän till mig. Himlarns snäll man är ibland va? Men men, det är bra att ha någon att prova sina kunskaper på om man så småningom vill kunna livnära sig på webbdesign =) Få se om jag eventuellt får ge en tjuvkik på vad som kommer. Men det får hon bestämma :-)

Kommentarer
Postat av: Isa

Du får visa upp den hur mycket du vill=)

2009-09-05 @ 10:52:04
URL: http://uwantto.blogg.se/
Postat av: Helena

Hur är allt med er då? Håller ni er friska & krya eller? Här är det så där... jag har lyckats dra på mig nån dunderförkylning som aldrig verkar vilja släppa taget. Har varit krasslig i 3 veckor nu suck.



Nu har jag, förutom min smyckessida, även startat en vanlig blogg där jag skriver om allt & ingenting. Välkommen in på ett besök :-)



Nu ska jag gå ner & natta Sofia.

Hörs senare! Kram kram // Helena

2009-09-05 @ 20:24:40
URL: http://sofiasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0