Hej hopp!

Fan redan tisdag! Helgen gick ruskigt fort! Hade en jättetrevlig helg hemma hos Jörgen och Linda. Synd bara att man hade så ont så man inte kunde göra så mycket som man ville kunnat göra när man var där. Men men, fick några plankor målade åt dom åtminstone :-) Men helt klart trevligt ändå! Massa fina ormar och spindlar hade dom!
Även om jag inte fick så mycket gjort så hade jag bra ont i kroppen igår. Inge fränt alls. Påvägen hem ifrån dom så stannade vi till på ICA för att handla lite som vi skulle ha hem. Vart så idiotsugen på bacon så köpte två paket. När vi kom hem så stekte jag på dom två paketen och dom gick åt fort. Så hittade jag 3 st paket till i frysen som jag tinade och stekte på, dom gick också åt fort. Dock var jag inte själv på dom utan delade det med Martin :-D

Novah har nu vart hemma sjuk i två dagar och kommer vara hemma imorgon med. Hostar och snorar och är varm till och från. Men ett positivt är att hon har idag gjort sin tredje dag som nappfri! Hon har dock tjatat väldigt mycket om nappen, men har bara sagt så att det finns ingen napp, att vi inte vet vars dom är. Hon har lite svårt att acceptera det, men hon har inte börjat gråta efter dom ännu peppar peppar!

I lördagskväll när jag gick och la mig så hade miniskrot riktigt tokryck i magen! Har ALDRIG sett magen hoppa så som den gjorde då! Var helfränt! :-D Har dock haft lite lugnare dagar nu efter de, men fortfarande fått några ordentliga sparkar :-) Novah fick en spark mot sin arm idag. Hon är lite skeptisk mot när det sparkar när hon känner på magen :-) Gullgumman min :-)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Ja gör inte vårt misstag! VI tog bort nappen från amelie så hon bara fick ha den när hon sov å de gick jättebra vi va som förvånade. Sen hade hon en lång period då hon va jättesjuk me hög feber å vi tyckte så synd om henne så när hon bad om tutten så fick hon de, å sen vare kört!

Nu skriker hon efter den å de känns jättejobbigt att ta upp kampen igen

2009-09-16 @ 14:39:21
Postat av: Vicki

Är det kompisar ni besökt i helgen?



Hur gammal är Novah nu när hon lämnat sina nappar? Bara sluta ni eller hon har skickat de till tomten mm mm??



Vicki

2009-09-16 @ 19:43:52
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0