Hemlig passion?

Har du någon hemlig passion? Kanske en passion för något som du själv inte erkännt ännu?

De flesta har ju faktiskt för något, oavsett om man vill erkänna det eller inte.

Jag har ganska nyligen erkännt för mig själv och min kärlek att jag har en hemlig passion för filtar! Eller ja, nu är den ju inte hemlig längre. Men jag verkligen ÄLSKAR filtar! Varje gång vi är in på Jysk går jag och tittar på filtarna och känner å klämmer på dom. Och varje gång tänker jag tanken - Sån måste jag köpa sen när jag får pengar! Filtar är ju så underbara! Dom är mjuka, gosiga, varma och bara helt fantastiska! Är ju så underbart skönt att sitta i soffan titta på en bra film och krypa ner under en mjuk, gosig filt.

Jag vill ha MASSOR med filtar! I olika former, färger och material! Så länge dom inte är stickiga!

Hittade jättefina filtar idag på Lillabarnkammaren som jag vart så kär i! Hade jag haft pengar hade jag beställt en blå och en rosa på en gång!

Tänk så mysigt å sitta i min gungstol (som jag också förövrigt vill ha) under en massa gosiga filtar, framför brasan, med Novah och lillesyskonet i famnen. Sitta där och gosas och läsa böcker i vintermörkret i sken av brasan i kaminen som sprakar och sprider värme. Vilken dröm!

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha det där känner jag igen. Jag har en helg hög fleece filtar i olika storlekar, färger och mönster :P Favoriten är en orange microfleece filt mys

2009-09-12 @ 20:18:14
URL: http://www.reptilelair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0